Πολεμική Αεροπορία: Σοκάρει η ρητορική μίσους αξιωματικού της ΠΟΜΕΝΣ Παραίτηση συνδικαλιστή: Η ΠΟΜΕΝΣ ΔΕΝ καταδικάζει τις μεθοδεύσεις εσπελ πομενσ Επιστολή βόμβα για τους συνδικαλιστές στο γραφείο του ΥΕΘΑ ΠΟΜΕΝΣ: Οι συνδικαλιστές του ΥΕΘΑ θέλουν ρόλο «Με αρετή και Τόλμη» Covid-19: Ο ΥΕΘΑ Παναγιωτόπουλος αγκαλιά με συνδικαλιστές! Ποια μέτρα προσπαθεί να μας πείσει η κυβέρνηση ότι πρέπει να εφαρμόζουμε;

Ο ΥΕΘΑ «χαϊδεύει» την ΠΟΜΕΝΣ – Γιατί φθάνει και μέχρι το ψέμμα προκειμένου να καλύψει τους συνδικαλιστές του γραφείου του θα έχει κάποια εξήγηση…

Ήταν 7 Δεκεμβρίου 2019 όταν ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Νίκος Παναγιωτόπουλος διαβεβαίωνε εν μέσω κατακραυγής βουλευτών τη Βουλή ότι θα απομακρύνει τους αγαπημένους του συνδικαλιστές από το στρατιωτικό του γραφείο.

«Aυτό που θα μπορούσε να είναι ένα βήμα προς τη θετική κατέυθυνση είναι να σταματήσει αυτή η παραφιλολογία και φημολογία για ταύτιση των εκπροσώπων του στρατιωτικού συνδικαλισμού με το γραφείο του υπουργού.

Και ένα πρώτο βήμα γι αυτό θα ήταν να απομακρυνθούν αυτοί οι συνδικαλιστές από το γραφείο του υπουργού, όπου δυστυχώς ευρέθησαν οργανικά να λειτουργούν και να υπηρετούν όχι επειδή εγώ το αποφάσισα, αλλά επειδή η προκάτοχοί μου το αποφάσισαν και δεν έκαναν τίποτα να το αλλάξουν».

ΨΕΜΜΑ! Όχι μόνο δεν έχει απομακρυνθεί κανένας έως σήμερα, 7 μήνες μετά, αλλά και την περίοδο του Κορονοϊού ο υπουργός εθνικής Άμυνας Νίκος Παναγιωτόπουλος και ο διευθυντής του γραφείου του Θανάσης Βάλαρης περιέβαλαν με στοργική αγκαλιά τους συνδικαλιστές της ΠΟΜΕΝΣ, χωρίς μάλιστα προφυλάξεις.

Ο ΥΕΘΑ «χαϊδεύει» την ΠΟΜΕΝΣ – Γιατί φθάνει και μέχρι το ψέμμα

Τώρα ο ΥΕΘΑ Νίκος Παναγιωτόπουλος καλείται για μια ακόμα φορά να απολογηθεί στη Βουλή για τους συνδικαλιστές του γραφείου του και για την προτίμηση που δείχνει στην ΠΟΜΕΝΣ. Φυσικά δεν ερωτάται εάν την προτιμά γιατί ίσως να εξυπηρετεί καλύτερα τις υπουργικές επιθυμίες εκπροσωπώντας τους στρατιωτικούς που είναι εγγεγραμμένοι στις οργανώσεις της.

Αν και υπάρχει σαφής υπόνοια γι αυτό το θέμα στην ερώτηση που έχουν καταθέσει την Βουλή οι κ. Παπαναστάσης και Παφίλης. Το ερώτημα είναι γιατί στο στρατιωτικό γραφείο του ΥΕΘΑ υπηρετούν 12 στελέχη της ΠΟΜΕΝΣ και 2 της ΠΟΕΣ και εάν υπάρχουν κριτήρια για αυτή την επιλογή.

Εμείς πάντως θέτουμε το ερώτημα εάν είναι θεμιτό οι εκπρόσωποι των στρατιωτικών να υπηρετούν στο γραφείο του υπουργού, κάτι το οποίο κατά την γνώμη μας δεν συνάδει με την υπερπάσπιση των δικαιωμάτων των στρατιωτικών.

Πιο συγκεκριμένα, η ερώτηση αναφέρει:

Σύμφωνα με έγγραφο της Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Ενώσεων Στρατιωτικών (Π.Ο.Ε.Σ.) επισημαίνεται ότι με έγγραφα του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας (ΓΕΕΘΑ) και του Γενικού Επιτελείου Στρατού (ΓΕΣ), ο χρόνος θητείας του Προέδρου και του Γεν. Γραμματέα λογίζεται ως χρόνος διοίκησης – ειδικής υπηρεσίας, σύμφωνα με το ν.3883/2010 και αφορά το σύνολο των συνδικαλιστικών οργανώσεων (πρωτοβάθμιων και δευτεροβάθμιων).

Ωστόσο η Π.Ο.Ε.Σ. στο έγγραφό της καταγγέλλει ότι στο ίδιο το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας (ΥΠΕΘΑ) διαφορετικά δικαιοδοτικά όργανα, που υπάγονται όμως στο αυτό Υπουργείο, εφαρμόζουν τις ίδιες νομοθετικές διατάξεις με διαφορετικό τρόπο, σε στελέχη που είχαν εκλεγεί ως Πρόεδροι ή Γενικοί Γραμματείς των Ενώσεων Στρατιωτικών και μόνο για τις πρωτοβάθμιες ενώσεις που ανήκουν στη δύναμη της Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Ενώσεων Στρατιωτικών (Π.Ο.Ε.Σ.), επιλέγοντας διαφορετική αντιμετώπιση στην εφαρμογή της νομοθεσίας.

Πιο συγκεκριμένα η Π.Ο.Ε.Σ. καταγγέλλει ότι μετατέθηκε στέλεχος του Πολεμικού Ναυτικού προκειμένου να εγγράψει χρόνο διοίκησης – ειδικής υπηρεσίας, όπως επικαλείται το ΓΕΝ, παρά το γεγονός ότι είναι Γεν. Γραμματέας πρωτοβάθμιας ένωσης της Π.Ο.Ε.Σ. και ολόκληρος ο χρόνος της θητείας του, λογίζεται ως χρόνος διοίκησης – ειδικής υπηρεσίας.

Επιπλέον η Π.Ο.Ε.Σ. καταγγέλλει επιλεκτική αντιμετώπισή της, αφού στο στρατιωτικό γραφείο του κ. ΥΕΘΑ υπηρετούν, εξυπηρετώντας τις ανάγκες τους, δύο (2) στελέχη της Π.Ο.Ε.Σ. και δώδεκα (12) στελέχη της έτερης Ομοσπονδίας.

ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο κ. Υπουργός:

  1. Τι μέτρα θα λάβει η κυβέρνηση ώστε να εφαρμόζεται η οικεία νομοθεσία (άρθρο 30Γ παρ. 7 του ν.1264/1982, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 66 παρ.4 του ν.4609/2019 και έκτοτε ισχύει) και να λογίζεται ο χρόνος διοίκησης – ειδικής υπηρεσίας των Προέδρων και των Γεν. Γραμματέων συνδικαλιστικών ενώσεων (πρωτοβάθμιων και δευτεροβάθμιων), ανεξάρτητα σε ποια Ομοσπονδία ανήκουν τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων;
  2. Θα ανακαλέσει τη μετάθεση του στελέχους του ΠΝ που παράνομα και καταχρηστικά μετατέθηκε, προκειμένου να «εγγράψει» χρόνο διοίκησης – ειδικής υπηρεσίας, αν και ο χρόνος αυτός λογιζόταν καθόσον ο ίδιος τελούσε Γεν., Γραμματέας πρωτοβάθμιας ένωσης που ανήκει στην Π.Ο.Ε.Σ.;
  3. Για λόγους δικαιοσύνης, θα συμπληρώσει τα άτομα για εξυπηρέτηση των αναγκών της Π.Ο.Ε.Σ. στον αριθμό ίσο με τα άτομα που υπηρετούν στο στρατιωτικό του γραφείο της έτερης Ομοσπονδίας;
  4. Γιατί η κυβέρνηση εφαρμόζει δύο μέτρα και δύο σταθμά;