άνεργοι Κάρτα ανεργίας ΟΑΕΔ: Ποιοι κάτοχοι θα λάβουν e-mail

Κάρτα ανεργίας ΟΑΕΔ: Ποιοι άνεργοι θα λάβουν e-mail και γιατί – Προτεραιότητα η έγκαιρη ανανέωση των δελτίων ανεργίας

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η δοκιμαστική περίοδος του νέου, καινοτόμου μέτρου της ενημέρωσης των πολιτών που διαθέτουν κάρτα ανεργίας ΟΑΕΔ μέσω προσωποποιημένων e-mails.

Στόχος του συγκεκριμένου μέτρου είναι η έγκαιρη ανανέωση των δελτίων ανεργίας και η αποφυγή της γραφειοκρατίας που επιφέρει η διαγραφή και η επανένταξη στα μητρώα του ΟΑΕΔ.

Κάρτα ανεργίας ΟΑΕΔ – ανανέωση

Το καινοτόμο αυτό μέτρο αποτελεί πρωτοβουλία του Διοικητή ΟΑΕΔ Σπύρου Πρωτοψάλτη και ξεκίνησε πιλοτικά ήδη από τις 10 Ιανουαρίου 2020.

Σύμφωνα με τον κύριο Πρωτοψάλτη, στόχος αυτής της πρωτοβουλίας είναι η άμεση ειδοποίηση των ανέργων, ώστε να λαμβάνουν υπενθύμιση για την έγκαιρη ανανέωση της κάρτας τους,

να μην χάνουν τα δικαιώματα τους και να μην ταλαιπωρούνται από την ανάγκη επανεγγραφής.

Ποιοι άνεργοι θα λάβουν e-mail 

Όλοι οι πολίτες με ενεργή κάρτα ανεργίας θα ενημερώνονται για την περίοδο ισχύος και την ημερομηνία λήξης των δελτίων τους με αποστολή προσωποποιημένων emails στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις που έχουν οι ίδιοι δηλώσει στις αρμόδιες υπηρεσίες του Οργανισμού.

Με βάση το νέο μέτρο οι κάτοχοι ενεργής κάρτας ανεργίας του ΟΑΕΔ θα ειδοποιούνται σε δύο χρόνους σχετικά με τη χρονική ισχύ του δελτίου τους. Συγκεκριμένα θα λαμβάνουν e-mail:

  • 10 ημέρες πριν τη λήξη των δελτίων ανεργίας τους
  • και μια ημέρα πριν την καταληκτική ημερομηνία

Η αναγκαιότητα των e-mails

Εφεξής, το μέτρο αυτό παγιώνεται, όπως ανακοινώθηκε με Δελτίο Τύπου του ΟΑΕΔ,

βελτιώνοντας τις παρεχόμενες υπηρεσίες του Οργανισμού προς τους πολίτες και δίνοντας λύση σε ένα χρόνιο πρόβλημα πολλών εγγεγραμμένων ανέργων.

Στο παρελθόν, ένα μεγάλο μέρος των πολιτών που κατείχε κάρτα ανεργίας έχανε τα δικαιώματά του λόγω της μη ανανέωσης των δελτίων τους εντός των προβλεπόμενων ημερομηνιών.

Το 2019, μάλιστα, το 1/3 των διαγραφών από το μητρώο είχε ως αίτια τη μη έγκαιρη ανανέωση των δελτίων ανεργίας.

Τέλος, ο κύριος Πρωτοψάλτης δήλωσε ότι ανάλογες πρωτοβουλίες για τη διαρκή βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών στους πολίτες οι οποίοι συναλλάσσονται με τον ΟΑΕΔ θα συνεχιστούν,

δεδομένου ότι αποτελεί προτεραιότητα ο νέος ΟΑΕΔ καθημερινά να γίνεται πιο φιλικός προς τους πολίτες.