Πυροσβεστικά αεροσκάφη: Σχολιασμός ΣΕΜΑ στα δημοσιεύματα του Armyvoice.gr  για την τραγική εικόνα των CL-215 και CL-415 σήμερα

Στην επιστολή του ο ΣΕΜΑ* αναφέρει:

Θέμα: « Σχολιασμός του άρθρου της κυρίας Ιωάννας Ιλιάδη: ‘Πυροσβεστικά αεροσκάφη: Η τραγική εικόνα των CL-415 και CL-215 σήμερα’ από τον Σύλλογο Ελλήνων Μηχανικών Αεροσκαφών»

Ο Σύλλογος Ελλήνων Μηχανικών Αεροσκαφών ως ο μόνος αναγνωρισμένος φορέας που εκπροσωπεί τους Μηχανικούς Αεροσκαφούς όλων των βαθμίδων της Ελλάδας επιθυμεί να τοποθετηθεί σχετικά με το άρθρο της κυρίας Ιλιάδη (Πυροσβεστικά αεροσκάφη: Η τραγική εικόνα των CL-415 και CL-215 σήμερα). Μοναδικός σκοπός του Συλλόγου είναι η αποκατάσταση κάποιων ανακρίβειων που εμπεριέχονται στο άρθρο, ώστε να υπάρξει επαλήθευση της ορθής πληροφορίας.

Επίσης ο Σύλλογος ενημερώνει άπαντες πως δεν πρόκειται να επιτρέψει σε κανέναν σε όποια θέση και να βρίσκεται, να εκμεταλλευτεί την αγάπη του και την προσήλωση του προς στην Π.Α. και την εκτίμηση σε όλους τους συναδέλφους Μηχανικούς Αεροσκαφών όλων των βαθμίδων να σπεκουλάρει και να διαβάλει την πραγματικότητα προς επίτευξη προσωπικών επιδιώξεων.

Συγκεκριμένα λοιπόν για το εν λόγω άρθρο, οι απόλυτοι αριθμοί των πυροσβεστικών αεροσκαφών είναι (9) εννέα αεροσκάφη CL-215 σε πλήρη λειτουργία, (από το σύνολο των (11) έντεκα αεροσκαφών.

Από τον τύπο CL-415 είναι διαθέσιμα σε πλήρη λειτουργία (4) τέσσερα από τα (7) εφτά αεροσκάφη. Από τα καθηλωμένα αεροσκάφη των παραπάνω τύπων, υπάρχουν (2) δύο CL-215, τα οποία βρίσκονται το ένα στην ΕΑΒ λόγω έλλειψης ανταλλακτικών και ένα στην 112 ΠΜ όπου δεν απεδώθει από τις εργασίες ετήσιας συντήρησης.

Από τα CL-415 υπάρχουν (3) καθηλωμένα, ένα στην ΕΑΒ, όπου μετά από απαίτηση της Π.Α. έγιναν ενέργειες αποψίλωσης υλικών, μονάδων και των δεξαμενών καυσίμου για να προσαρμοστούν σε άλλο αεροσκάφος του τύπου στην 113ΠΜ. Επίσης υπάρχουν δύο καθηλωμένα αεροσκάφη του τύπου στο υπόστεγο της Θεσσαλονίκης.

Σε αυτό το σημείο πρέπει να τονιστεί ότι εντός των εγκαταστάσεων της ΕΑΒ διενεργήθηκαν φέτος (3) τρεις ετήσιες εργασίες συντήρησης και (2) δύο PDM. Ακριβώς όσες είχαν απαιτηθεί από την Π.Α. και όσες είχαν συμφωνηθεί.

Προς ενημέρωση τόσο της κυρίας Ιλιάδη όσο και όλων των ενδιαφερομένων, αυτό θεωρείται ουσιαστικά άθλος λόγω της αποχώρησης επτά (7) περίπου Μηχανικών πρώτης γραμμής οι οποίοι ουδέποτε αντικαταστάθηκαν.

Από τα παραπάνω προκύπτει πως δεν ισχύει η πληροφόρηση της κυρίας Ιλιάδη όσον αφορά τις καθυστερήσεις της ΕΑΒ, ενώ δυστυχώς είμαστε στη δυσάρεστη θέση να αναγράψουμε δημόσια πως δεν υφίσταται καλύτερο επίπεδο συντήρησης σε καμία μονάδα συντήρησης πέραν της ΕΑΒ και αυτό μετά λόγου γνώσεως έχει να κάνει με τις υποδομές που σε εργοστασιακό επίπεδο δεν υπάρχουν πιο επαρκείς εγκαταστάσεις στην πατρίδα μας που να πληρούν τις προδιαγραφές συντήρησης των κατασκευαστών, στην επιστημονική υποστήριξη που υπάρχει από το τμήμα διπλωματούχων επιστημόνων (Engineering), από τα ολοκληρωμένα συνεργεία παρελκομένων καθώς και από την κατάρτιση και εμπειρία των Μηχανικών όπου έχουν στο δυναμικό τους χιλιάδες ώρες συντήρησης ο καθένας.

Θεωρούμε κακόγουστο αστείο κάθε τέτοια εποχή, εν μέσω πυροσβεστικής περιόδου, με τα κλιμάκια της Π.Α. να εξυπηρετούνται από τους Μηχανικούς της ΕΑΒ, να διοχετεύονται και να διαρρέουν τέτοιες κακεντρεχείς πληροφορίες για τις υποδομές της πατρίδας μας, άλλα και για τον αγώνα που δίνουν οι Μηχανικοί Αεροσκαφών, μέλη του Συλλόγου μας.

Δεν επιτρέπουμε σε κανέναν να εκμεταλέυεται την αγάπη και την προσήλωση του Συλλόγου Ελλήνων Μηχανικών Αεροσκαφών στην Π.Α. και το σεβασμό που έχουμε σε όλους τους συναδέλφους μας ακόμα και σε αυτούς που δεν είναι μέλη του Συλλόγου. Δεν υπάρχει καμία ανοχή στην ύβρη και στην εσκεμμένη παραχάραξη της αλήθειας.

Είναι πλήρως ανόητο να κατηγορείται η Δημόσια εταιρία ως κρατικοδίαιτη… Και μάλιστα εταιρία σαν την ΕΑΒ στην οποία αυτή τη χρονική στιγμή τα μεγαλύτερα έσοδα της προέρχονται από την διεθνή αγορά και τον ανταγωνισμό…. Η ΕΑΒ δημιουργήθηκε για να εξυπηρετεί τις ανάγκες της Π.Α. Όποιος έχει αντίθετη άποψη προφανώς εξυπηρετεί πληρωμένα συμφέροντα ιδιωτών οι οποίοι διακαώς επιθυμούν με μηδενικό κεφάλαιο και υποδομές να πάρουν κομμάτι από την πίτα της συντήρησης των αεροσκαφών της Π.Α. χωρίς καμία εγγύηση για την ασφάλεια πτήσεων.

Οι χαρακτηρισμοί των κρατικοδίαιτων και των κομματοκρατούμενων αποτελούν ύβρη και προσβολή για τους συναδέλφους Μηχανικούς Αεροσκαφών οι οποίοι με δυσμενείς συνθήκες εργασίας, με συνεχή μισθολογική απαξίωση και με ελαχιστοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού, συνεχίζουν με πραγματική και ουσιαστική αυτοθυσία να αποδίδουν την ίδια ποιότητα και ποσότητα, κρατώντας σε υψηλά επίπεδα την ασφάλεια πτήσεων και την εξυπηρέτηση των σκοπών και ιδεωδών της Π.Α.

Αν η δημοσιογραφική πέννα όλων των βαθμίδων επιθυμεί και θέλει πραγματικά να αναδείξει το θέμα, να αφήσει στην άκρη τους φτηνούς χαρακτηρισμούς και την εύκολη λύση, και να στοχεύσει ψηλά. Τα προβλήματα που ταλανίζουν τόσο την ΕΑΒ, όσο και την Π.Α. είναι αποτέλεσμα πολιτικών αποφάσεων. Όλα έχουν ονοματεπώνυμα και το μόνο που μένει για να αναδειχθούν είναι η έρευνα.
Ορίστε λοιπόν…. Πεδίον δόξης λαμπρόν!

Απάντηση Armyvoice.gr:  Οφείλουμε να διευκρινίσουμε ότι το όνομα του δημοσιογράφου είναι Ιωάννα Ηλιάδη, όπως άλλωστε και φαίνεται από την υπογραφή των κειμένων και όχι Ιλιάδη που αναφέρει η επιστολή του ΣΕΜΑ.

 



Στείλε μας τις δικές σου απόψεις για στρατιωτικά θέματα που σε απασχολούν στο armyvoicegr@gmail.com