Φρεγάτα ΚΑΝΑΡΗΣ: Επισκευάζεται και επιστρέφει στο Αιγαίο! - Δικαίωση Armyvoice!

Φρεγάτα ΚΑΝΑΡΗΣ: Επισκευάζεται και επιστρέφει στην ενέργεια! -  Η ζημιά είναι μόνο στο σόναρ και μπορεί να αποκατασταθεί - Δικαίωση Armyvoice! 


Φρεγάτα ΚΑΝΑΡΗΣ: Επισκευάζεται και επιστρέφει στο Αιγαίο! -


Γροθιά στο στομάχι των καταστροφολόγων και καταστροφολάγνων που ήθελαν τη Φρεγάτα ΚΑΝΑΡΗΣ να έχει καταστραφεί από το περιστατικό που σημειώθηκε έξω από Ναύσταθμο!

Tελικά, φαίνεται ότι με τον Κανάρη F-464 τα πράγματα θα πάνε μάλλον κα­λά, αφού διαπιστώθηκε ότι η μόνη ζημιά που έπαθε το πλοίο αφορά το sonar του, το οποίο είναι επισκευάσιμο!

Αυτό αποτελεί δικαίωση του Armyvoice.gr το οποίο από την πρώτη κιόλας ημέρα είχε γράψει ότι με την σωτήρια παρέμβαση του κυβερνήτη δεν χτύπησαν τα ύφαλα του πλοίου, ενώ το σόναρ δεν είχε καταστραφεί και μπορούσε να σωθεί:'


Η προσάραξη της φρεγάτας ΚΑΝΑΡΗΣ σε νησάκι λίγο έξω από  το Ναύσταθμο, προκάλεσε τα υποτιμητικά σχόλια πολλών για τις ικανότητες του κυβερνήτη.
Ωστόσο, αν και σαφώς φέρει την ευθύνη για το πλοίο, λίγοι είναι σε θέση να γνωρίζουν ότι ουσιαστικά έσωσε το πλοίο από μεγάλη ζημιά.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Armyvoice.gr, το γεγονός ότι δεν καταστράφηκε καν ο θόλος, και δεν προκλήθηκε κανένα απολύτως ρήγμα στα ύφαλα του πλοίου, οφείλεται στην έγκαιρη παρέμβαση του κυβερνήτη, ο οποίος μόλις είδε ότι πάει να γίνει το κακό έκανε τα πάντα για να αναστρέψει την πορεία του πλοίου και το κατάφερε.


Διαβάστε το σχετικό άρθρο: Φρεγάτα ΚΑΝΑΡΗΣ: Πώς ο κυβερνήτης ΕΣΩΣΕ το πλοίο από μεγάλη ζημιά!


Προς μεγάλη απογοήτευση των καταστροφολάγνων, οι οποίοι ήθελαν ίσως να εξυπηρετήσουν συγκεκριμένα συμφέροντα και καταστάσεις, το πλοίο θα επισκευαστεί και αναμένεται να επιστρέψει τα καθήκοντά του μέχρι το καλοκαίρι.

Το θέμα βέβαια είναι τι θα γίνει με τον κυβερνήτη, ο οποίος πριν καν γίνει εκτίμηση των ζημιών, είχε αποπεμφθεί ως άλλη "Ιφιγένεια" - για να ικανοποιηθεί η κοινή γνώμη ότι η ηγεσία  ζήτησε "Να πέσουν κεφάλια στο ΠΝ". Τελικά το μόνο κεφάλι που έπεσε ήταν του κυβερνήτη και όπως αποδεικνύεται μάλλον με ιδιαίτερη βιασύνη.



Σύμφωνα με σχετικό δημοσίευμα του περιοδικού Άμυνα και Διπλωματία, υπάρχει μια δυσκολία στην εξεύρεση των ανταλλακτικών του σόναρ καθόσον πρόκειται για παλιά κατασκευή. Φαίνεται όμως ότι, μέσα στην ατυχία του, ο Κανάρης F464 είναι τυχερός.

Τα στελέχη του Πολεμικού Ναυτικού, που πήραν την υπόθεση και ...«πατριωτικά», βάσιμα πιστεύουν ότι η βλάβη μπορεί να αποκατασταθεί με ότι περισώθηκε από την πρόσκρουση, όσα υλικά υπάρχουν στις αποθήκες και λίγες αγορές κάποιων εξαρτημάτων.

Φυσικά πρέπει να γίνει πολύ δουλειά -κι επ’ αυτού δεν υπάρχει η παραμικρή αμφιβολία- η οποία έχει ήδη ξεκινήσει. Υπηρεσιακοί παράγοντες είναι πεπεισμένοι ότι οι εργασίες αποκατάστασης θα ολοκληρωθούν σύντομα και το πλοίο θα είναι έτοιμο περί τα τέλη του προσε­χούς Απριλίου και θα μπορεί να αναλάβει επιχειρησιακά καθήκοντα, πριν από την έναρξη του καλοκαιριού. 


Οι ίδιοι πα­ράγοντες ξεκαθαρίζουν ότι ως προς το sonar, οι επιχειρησιακές δυνατότητες του πλοίου δεν θα είναι όπως πριν, αλλά σίγουρα θα είναι της τάξης του 80 με 85%.

 Κι εδώ δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι ο Κανάρης F-464 εντάχθηκε στο Ολλανδι­κό Ναυτικό -ως Jan van Brakel F-825- στις 14.04.1983. 

Με άλλα λόγια, όταν θα είναι έτοιμος να «ξαναπιάσει δουλειά», θα είναι 35 ετών! 

Όχι και τόσο μικρός και κανονικά θα έπρεπε να είχε αντικατασταθεί. Κανονικά λέμε...